Buscar este blog

miércoles, 10 de noviembre de 2010

Reflexió d'aquest bloc

Des del meu punt de vista, crec que el temps que he invertit en aquest bloc, ha estat un temps molt ben aprofitat, ja que jo era de les persones que mai volien tenir fotologs, twiters... i finalment he acabat caient en totes aquestes tentacions.

Primer diuen que tots aquests programes són un vici, però jo crec que si els utilitzes centradament, et poden ajudar molt més del que ens pensem.
Penso que aquest bloc és molt útil perquè se que qualsevol dubte que tinga en qualsevol de les eines que hi he introduït, puc entrar hi mirar-ho.

Només dir que fer aquest bloc, m'ha servit per mourem i navegar per Internet, aprendre moltíssimes coses noves, i capficar-me fins que em surti allò que vull.

No hay comentarios:

Publicar un comentario