Buscar este blog

miércoles, 1 de diciembre de 2010

Opinió dels Projectes finals!!!

Realment la classe del divendres 26 de novembre, em va resultar molt útil, ja que vaig aprendre multitud de coses noves dels meus companys/es, per exemple temes que no sabia que existien, com el projecte de l'oreneta, o tampoc m'havia parat a pensar mai que la pel·lícula de Shrek era una critica, i així successivament gairebé amb cada projecte.  
Hi havien projectes molt interessants, que des del meu punt de vista s'haurien de portar a la pràctica, i projectes que trobo que hi havia molta quantitat però poca qualitat, ja que si et centres en un tema en concret el més convenient és que analitzis aquell tema i no vagis per les rames, perquè llavors no saps on aturar-lo.  
Uns dels projectes que em van agradar molt són els que feien activitats amb anglés, penso que és molt important que els nens aprenguin aquesta llengua, i a més d'una manera divertida que no t'adones que estas aprenent, ja sigui les parts del cos, les de la casa...

Resulta molt difícil dir que un projecte no t'ha agradat, ja que tots tenen els seus punt forts, i pocs punts febles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario